20 SAKER OM SOM NU INTE VISTE

1. Jag hatar ormar
2. Mina favorit färger är marin blå & vit
3. Jag hatar min kropp
4. Jag vill bo utomlands när jag gått ur skolan
5. Älskar stora snygg bilar
6. Jag gillar mitt hår , färgen & längden
7. Jag har en navel percing
8. Älskar att ta ego bilder men är dock inte så fin :(
9. Jag ska ha 2-3 barn helst 3
10. Jag skulle aldrig vilja va gravid
11. Mina barn ska speciella namn som nästan ingen annan heter
12.älskar mat <33333
13. Jag fyller år 16 oktober 1998
14 . Älskar sommaren & våren
15. Jag ångrar nästan allt jag gjorde i sommars & de jag inte vågade göra
16. Jag har aldrig rök & kommer aldrig att pröva
17. Jag älskar bögar skulle vilja ha en bögkompis !
18. Jag är allergisk mot choklad , geting stick & kiiwi
19. Jag har perioder som jag är fin haha
20. Jag har sjukt många hemlighet dom ingen vet om mig & aldrig kommer att få veta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0