Jan. 14, 2013

Äckel måndag idag .. Va & tränade på corpus efter skolan idag eller jag gick till Hemköp först & köpte mat , sen gick jag till gymmet.
tränade inte så länge idag lite mer än 40 min kanske ? Sen solade jag i 20 min !
Jag tycker verkligen inte att de tar så "jätte" mycket när man solar solarium jag gör de mest för att inte se lik blek ut nu på vintern .. Så klart de blir lite färg man för ju rand & så men jag tycket folk över driver det här mer sola solarium att man kan få cancer & att man bränder dig typ 10 min så klart att man kan få cancer men de får man nästan av allt & man får inte cancer om man bara gör de några gånger det är skillnad om man gör de varje dag eller väldigt ofta jämför med några gånger bara & man bränder sig absolut inte efter 10 min jag solar oftast 20 & jag har aldrig bränt mig !
Poss poss på er // Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0