Everybody talk

Tänkte på en sak om tjejers "ask" de flesta tjejerna får någon slag kommentar tex "du är så sjukt falks din bitch" eller "så jävla ful är du" mm. Asså de finns en anledning varför de kallas för ask , & de är iaf inte att skriva påståenden om folk. När man får en som kommentar. Så tar de flesta åt sig , men jag gör verkligen inte de. För jag vet hur jag är & ser ut . För jag är inte dum i huvet! Asså alla har ju själva sätt sig i en spegel man vet hur man ser ut & man kan ju inte hjälpa de , men att man skriver tex "shit vad fula ögonbryn du har " personens ögonbryn blir ju inte finare för att man skriver så . & folk som inte ens vågar erkänna att din skrivit bitchig kommentarer på ens ask de visar ju bara hur fega dom egt är ! Har sätt på flera tjejers ask att dom fått såna kommentarer & jag vet själv hur de känns för jag har oxå fått de. Men de tyder bara på avundsjuka , jag förare inte hur man kan mä att skriva såna taskiga kommentaren så att man kränker andra på ask. + att man skriver en bitchig fråga på någon's ask & skriver att de är från någon Annan de är bara så sjukt lågt !! Om man gör de har man ingen gräns på vad man gör eller skriver till folk .. Så snacka inte skit över ask de är bara så omoget !!
Sorry för ett långt inlägg men va tvungen att skriva av mig !! Puss // L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0