sweet

hey!
har prec ätit lite, pastasallad mums! de vart jättelängesen ja åt d haha, iaf så kollar ja på "sex and the city" nu och inväntar lovisa som kmr any minute, hon sa att hon skule köpa med sej ngnting, hmm.. undra vad det blir ;) det är ju trots allt sista dagen nu innan jag åker till gotland och den får man ju spendera som bäst!
 
jag har packat klart allting nu oså- sköönt haha att slippa tänka på d mer och kan fortfarande int fatta hur jag fck plats med allt i den liilllllaa väskan, men det gick tillslut!
 
JUST NU:
hahahaha feeiint, i min juicy o inte kammat håret elr ngt .. ;)
men man får vell bjuda lite !
 
btw. kolla mitt lillfinger som är påväg ut i 4:e bilden, ser ut som d är jättekort xd HAHA!
 
ses seen!
pusshey, emilia :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0