sol, pimpade hörlurar, muuusik

heyy ;*
 
har mest legat och stekt i solen idag, gööööett + måste ju bättra på brännan lite!!
(dock är bilden från igår, men lika skönt idag!)
 
 
sen satte ja mej i solen & "pimpade" mina hörlurar lite!
& nu är d ÄNTLIGEN klart ! tog mej 2 timmar!! haha men blev faktiskt ganska nöjd!
 
 
 
nu ska jag vell mest dunka musik o njuta, forever alone som man e.. ;)

 
här får ni ngra gooa!


the a team - ed sheeran
 
drick den - mange makers
 
whistle - flo rida
 
flytta på dej - alina devecerski
 
payphone - maroon 5
 
där jag hänger min hatt - norlie & KKV
 
silhouettes - avicii feat. salem al fakir
 
fallskärm - timbuktu
 
i love it - icona pop
 
haha , kanske blir ngt mer inlägg senare.
xoxo emilia :*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nice blogg

Svar: tacktack!
emiliaalovisa.blogg.se

2012-06-21 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0