partille

hej ! gud vilken jobbig dag asså ! men sjukt rolig ! så jävla trött nu, vill bara lägga mig & sova ! så tror jag ska kolla på en film & bara slappa..men jag måste öva på stegen lite ! våran dansa lärare är as schysta (jonahtan & erwin)
erwin är faktiskt ganska snygg ! hans röv asså de är fan ögongodis¨! hahahaha (a)
har iaf haft as kul orkar inte skriva om allt som har hänt hahaha! hoppas ni har haft en bra dag ! :D
får se om jag hinner lägg in ngt inlägg imon , men de kommer komma bilder underveckan ngn dag iaf !
orkar inte lägg om ngn bild idag xd
xoxo lovvisa :* <3

Kommentarer
Postat av: Emilia

blogglovinbyte? :)kram

2012-06-25 @ 23:29:03
URL: http://emiliarohdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0