föörlåt, inlägg för hela dagen!

hejhejhejhejhej!
 
förlååt att jag int bloggat på hela dagen men har inte kunnat eftersom vårat internet cpat söönder och blogga från mobil/ipad blir så tråkigt, alltså inga bilder eftersom blogg.se appen inte funkar :/
men nu har vi fått igång internet och allt funkar som d ska! puuh!
 
iaf så ett tag efter jag vaknat gick jag ut o stekte i solen , så göett! jättevarmt vart det och riktigt häärligt me bra musik i öronen, låg dock inte så länge men en timme ungefär! 
sedan åkte jag till visko & kom hem med dessa gamla godingar!
 
- converse     ~love~
 
efter det mötte jag upp linn&tuva vid stationen och det bär av mot borås! 
där äter vi och träffar massa härligt folk!
medans vi sitter och väntar på lovisa, jennifer, ida & lina som kmr från gbg lite senare passar vi på att köpa varsin liten b&j's, cookie dough-favvoriten!
-mumss!
 
när de sedan kom så gick vi direkt till torget för att kolla på loreen som alldeles strax skulle uppträda! gryyymmtt mke folk!! dom sa att det skule vara runt 20.000 pers. och d vart det sääkert! gick knappt att komma framåt elr ngnstans, försökte knäppa lite bilder på henne men det var nästan omöjjligt!
 
här är vell de två bästa bilderna.
 
pic1 : på storbildsskärm
pic2 : på scenen
 
blev ett långt inlägg- bara för ja int kunnat blogga på hela dagen!
nu ska jag lägga mej i min säng och kolla "sex and the city", göett! 
sov gott folkeet
xoxo, emilia :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0