be happy ! :D

OM JUST DIG;
FULLSTÄNDIGT NAMN: lovisa anna persson
FÖDD; 16 oktober
BOR: marks komun 
SMEKNAMN; lollo, hästen, den bästa !
INTRESSEN : va med mina underbara kompisar , dansa , spela golf & titta fotboll !'
 
HAR DU UNDER DENNA MÅNAD;
SAKNAT NÅGON; jaaaa !!
ÅNGRAT NÅGOT: ja
LJUGIT: hehe , jaaoo !
SVIKIT NÅGON; Nej 
KÄNNT DIG SÄMST: ja, hela tiden
GRÅTIT: jag vet inte men har varit ledsen inombords  ! 
SKRATTAT; jaaa !! hahah
VARIT SJUK: nej ;)
VARIT UTOMLANDS: nej :(
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Yes!
 
KÄNSLOR;
GRÅTER DU OFTA: vet inte, asså jag gråter mest inombords.
SKRATTAR DU OFTA: JA!
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU: glad :D
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: rätt så okej :)
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nej 
HAR DU NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: vem har inte!? 
 
KÄRLEK;
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:funnit & funnit .. men kanske  
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD; njaa
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: går de ens ?.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Jaa de gör jag , men de beror ju på vilekn ålder xd
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: jag tror det.
OM JA, VEM; hehehe , jaaoo du (o)
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: ingen
MED HUR MÅNGA HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD: Nada! 
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: dom som bryr sig, kanske inte går efter utsendet de första man gör! han ska va snäll & mysig ! man ska kunna säga att till han .. alltid finnas för en ! överraska med söta presenter eller ngt annat .. han ska höra av sig varje dag fråga hur man mår & skriva jätte söta sms! säga att man är fin osv..
SKA EN KILLE VARA SÖT ELR HET: mest söt tror jag , men de skulle inte skada om han var båda !
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELR KORT: inte för lång men han ska va längre än tjejen!!
SKA EN KILLE VARA BLOND ELR BRUNETT: Spelar absolut ingen roll,
FÅR DU MÅNGA KILLAR: haha det vet väl inte jag eftersom att jag inte är en sån person som playar runt :o
 
UTSEENDET PÅ DIG; 
BRUNETT ELR BLONDIN; brunett
ÖGON FÄRG; bruna .. men vill verkligen ha blåa !
LÅNGT ELR KORT HÅR: jag har inte jätte långt men de är nog ganska långt ! eller de hoppas jag !
SNYGG ELR FUL: FUL !
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE; nej de är jag inte , har tyvärr inte så bra självförtroende ..
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER OSV: ja ! ;)
ELR TVÄRTOM: haha inte brukar nej.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: hahahah , ja ganska många gånger ;)

xoxo lovisa! :*


hahaha hade verkligen nolife så aa ! kommer lite bilder sen puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0