panik, b&j, fiiilm

hejhejhejhejjehjhej, ligger fortfarande i sängen... kan int fatta hur ja kan va så jävla trött :(
iaf, ja kom just o tänka på att jag åker på lördag och måste snart börja tänka på vad jag ska ha med mej, och vad jag ska packa i... asså jag suger på sånthär.. MAMMA!! haha hon får göra d ;) 
 
iaf så ska jag njuta av den här godingen nu
- mummmmmms !
 
ska nog kolla på en film oxå.. känns som ja kollar film hela tiden men jag har faktiskt ingeeeet o göra.. nolife? JA! men hoppas iaf att ja kan hänga me t träningen t partillecup imån o kolla eftersom jag varken har möjlighet att delta elr kolla på uppträdet! skule vart roliigt ! :)
 
blir något mer inlägg senare, pusshej, emilia :*

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Åhhh muums! :D

2012-06-26 @ 13:14:53
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0