shaaaaaaa

sry för att jag int bloggat fören nu men har int vart hemma osv.. dåliga ursäkter javet men blir bättre på tisdag!
 
har ju somsagt då vart LEDIG idag!! sköönt med tanke på att man får sova ut rejält! sov ganska länge och målade då mina naglar, SPARKLING GLITTER pryder just nu min naglar !! 
- hehe dålig bild men som ni knk ser isf så är det glitter längst ut på naglarna!
 
sedan åkte jag och mami till IKEA och det vad såååhhäääääääääärrr roligt ! NOOT! fyfan! tröttnade efter 5 min och då såg d ut såhär:
- hahhahhahahahha orkar inte...
 
så just nu ligger jag i min säng och kollar "sex and the city" hehe, men mååååste verkligen sova snart :S för ska med en buss som går 06.10 och jag måse gå upp kl.05.00 ?!??!?!?! WTF OMG!!!!! kmr alldrig klara av detta , och sedan 12 timmar dans ! dock börjar vi inte innan 08.30 men den enda bussen som gick efter 6.10 var 8.10 och då kmr vi en time försent så ... aja får vell sitta utanför ullevi och luffa sisådär 7 på morgonen.. 
vi som iaf hade bestämt att vi skulle käka frulle på donken så tog det lite av tiden oxå, + att man kan gå upp senare men nää, då öppnar mcdonalds i scandinavium 8 på söndagar.. :@@
 
hahhahahhhahaha
 
men jaja TAGGAAA INVIGNING PÅ MONDAG DÅÅÅÅÅ & MAAAASSSSAAA SNYGGA KILLLARRR !!! ÅÅÅHHH LÄNGTAARRR!!!!!!
 
 
pusssssssheeeeyyy, sov sött o vakna blött ;)) , emilia *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0